Bezpieczeństwo naszych bliskich jest dla nas sprawą priorytetową.

Zamartwiamy się sytuacjami, w których będziemy potrzebni najbliższym, a nie będziemy mogli z nimi wtedy być. Chcemy pomagać ważnym dla nas osobom na tyle, by mogły cieszyć się aktywnym życiem jak najdłużej, aby były samodzielne.

Z pomocą przychodzi nam OPOS24 – System teleopieki, który poinformuje i zareaguje w każdej nieprzewidzianej sytuacji. Będzie czuwał przez cały czas i dbał o to, aby ważne dla nas osoby były bezpieczne zawsze i wszędzie. Nie musisz się martwić czy u bliskiego coś mogło się wydarzyć, OPOS24 zrobi to za Ciebie.

Nasze zadanie to bezpieczeństwo Twoich bliskich. W krytycznej sytuacji, wystarczy użyć przycisku alarmowego, a operator powiadomi rodzinę, sąsiadów, a nawet służby ratunkowe. Korzystanie z OPOS24 podniesie komfort życia Twoich bliskich oraz wydłuży czas ich samodzielnego funkcjonowania w swoim środowisku.

 

Teleopieka OPOS24 oferuje naszym klientom:
  • bliski-okr-1Usługę całodobową – Telecentrum Opieki czuwa przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
  • Wzywanie pomocy, informowanie służb ratowniczych – dzięki przekazanym wcześniej informacjom możemy szybciej i skuteczniej wezwać pomoc
  • Wsparcie w sprawach życia codziennego – nasze usługi obejmują również wezwanie pielęgniarki środowiskowej**, przekazanie ważnych informacji rodzinie, sąsiadom
  • Dostępność w skali Polski – świadczymy usługo Teleopieki w Polsce, bez względu na miejsce zamieszkania
  • Bez zbędnych kosztów – Teleopieka OPOS24 to innowacyjne podejście do tematu zdalnej opieki w Polsce. Korzystamy z wielu różnych rodzajów urządzeń. Są wśród nich klasyczne telefony komórkowe z opaską SOS, telefony klasy smartfon, a także dedykowane urządzenia do Teleopieki stacjonarnej. Nasze urządzenia dedykowane są do obsługi przez osoby starsze, telefony posiadają tylko niezbędne opcje, a wszystkie przyciski są powiększone. Naszego telefonu można używać do zwyczajnych połączeń głosowych z rodziną, znajomymi, sąsiadami.

 

Teleopieka OPOS24 to profesjonalne Telecentrum dostępne o każdej porze dnia i nocy

Call center employees [Przekonwertowany]

 

 

* – funkcja lokalizacji wymaga użycia wariantu usług w oparciu o telefon typu smartfon z dedykowaną aplikacją mobilną

** – usługa wzywania podmiotów i usługodawców wymaga wcześniejszego uzgodnienia formy i zakresu takich usług.